Visninger:

Slik slår du på automatiske svar for delte postbokser.

1. Logg deg på Outlook for web på https://outlook.office365.com ved å bruke dine egne Office 365-opplysninger.

2. Trykk på profilbilde (eller forbokstaven din) - velg "åpne en annen postboks"

3. Skriv inn den delte e-postadressen og velg "Åpne".

Det vil åpne et nytt vindu med den delte postboksen.

4. Trykk på tannhjulet øverst til høyre

5. Velg "Vis alle Outlook-innstillinger" nederst i menyen.

6. Velg "E-post" deretter "Automatiske svar"

7. Skru på knappen "Slå på automatiske svar" og du kan nå konfiguere eposten som blir sendt ut.
Velg "Bare send svar i denne tidsperioden" dersom du vil tidsavgrense perioden det blir sendt ut automatiske svar.

Du kan velge om svar skal sendes til kun innenfor organisasjonen eller til eksterne avsendere også.

8. Trykk lagre